Garlic … Knoflook…

A while ago, I was visiting someone who gave me a small carton box with very dried cloves of garlic.Because of this some of the cloves were losing their skin were about to fall off.Due to this, I saw a form of art in it.I tried to create this photograph of it. This is one of the many I made.

Enige tijd geleden was ik bij iemand op bezoek die mij een klein doosje gaf waar ik een aantal teentjes knoflook in zag liggen. De teentjes waren aan het verdrogen en dat maakt dat het vlies loskomt. Van een aantal lookjes was de schil zodanig ingedroogd dat het een kunstvorm opzich was geworden. Ik heb er een foto van trachten te maken en dit een van die foto’s die ik gemaakt heb.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

