Old timer…

Last Sunday it was this beautiful very warm spring day. Many people decided to go out for some touring. When I was on the road too I saw many cyclists and motor freaks passing me by. In the berms next to the road, I saw some cars standing there where some people do some fishing. After spending some hours nearby the local village I live I decided to went back home. On my way back this old timer passed me and reminded me of this television series named James Herriot…

Afgelopen zondag was het van dat prachtige zomerse weer, wat maakte dat vele erop uit trokken. Zo zag ik naast wielrenners en gewone fietsers en brommers ook auto’s in de bermen staan waar men heerlijk zat te vissen aan de waterkant.Na een aantal uren zo doorgebracht te hebben in de wijde omgeving van Gorredijk ging ik maar eens op huis aan en trof ik op de terugweg deze prachtige oldtimer, die toch wel in een snelle vaart langs mij heen kwam, dus dat was gauw de foto maken. Toen ik deze auto zo zag deed het mij onmiddellijk denken aan de tv serie James Herriot die ging over een engelse plattelands dierenarts die ook in zo’n type auto reed…

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

